Jak se vypořádat s nervozitou?

Jak se vypořádat s nervozitou?

Toužíš po klidu a míru? V současné době tento postoj, ačkoli je hodně ceněnný, je dosti obtížné ho rozvíjet. Koneckonců, stojí za to to vyzkoušet, protože stres by neměl převzít kontrolu nad našimi životy.

Dýchej - to opravdu pomáhá.

Dýcháme automaticky, bez žádného soustředění se na této klíčové životní funkci. Nejsme naučeni svědomého dýchání. A ve stresovém momentě se nám ještě podaří v sobě oddech přidržovat. Je to velice špatný návyk, protože by jsme tehdy měli dělat něco kompletně jiného, a sice pomalu a se soustředěním tlačit vzduch zpět do našich plic.

Dělajíc to, již po chvíli se ucítíme být klidnější, protože napětí se nebude hromadit v našem těle.

Rytmický oddech napravuje také práci mozku a uklidňuje srdce.

Sáhni pro bylinky.

Infuze z levandule nebo čaj z melisy, pokud jen máme čas, aby je připravit, nám určitě momůžou zmenšit nervové napětí. Několik chvil strávených na křesle se šálkem bylinek a ve společnosti relaxační hudby, to není ztráta času, ale metoda na zpomalení a uložení mysli.

Poběhej si nebo jdi na procházku.

Sport je nejlepší metoda na vybíjení emocí. Nezáležně od toho, zdali nejvíce stresující den máš již za sebou, nebo jestli má teprve přijít, obuj sportovní boty a vyjdi z domova proventilovat plíce. Dlouhý běh, procházka, jízda na kole - bez ponesení nákladů a plánováné se stanou okamžitým lékem na stres.

Ocelové nervy stav co denně.

Na působení stresu je možné se trochu imunizovat. Samozřejmě je to otázka současným působením různých faktorů, začínajíc od výživy a končíc na mezilidských relacích. Tak tedy za prvé, lépe se stravuj. Kávu zaměň na bylinky a čaj, pij hodně vody, jez produkty bohaté na magnézium a vitamíny skupiny B, které mají pozitivní vliv na práci mozku. Vyhýbej se kouření cigaret, protože pouze dočasně redukují stres. Kromě běhání nebo jízdy na kole, cvič jógu. Jóga pomáhá se odstresovat, kontrolovat Tvé mysli a kontrolovat oddech. Zvětšuje také duševní výkonnost a působí proti bolesti. Dbej také o odpovědně dlouhý spánek. Zkus se položit do postele a vstávat v podobném čase, aby uniknout podráždění nebo bolesti hlavy způsobené moc krátkým nebo znovu dlouhým odpočinkem. Relax Ti zaručí také masáž, teplá koupel nebo domácí Spa.