Jak se doopravdy namotivovat ke cvičení?

Jak se doopravdy namotivovat ke cvičení?

Chceš začít cvičit, ale nemůžeš v sobě nalézt potřebnou motivaci do tréningů? Představíme ti několik jednoduchých triků, které mají za cíl zvýšit úroveň motivace!

Motivace přichází a odchází, ale klíč k úspěchu tréningů záleží přeci na systematičnosti. Jak tedy v sobě probudit motivaci a udržovat ji na takové úrovni, která pomůže bez zásadních překážek získat formu a krásnou postavu? Zde jsou naše doporučení:

1. Investuj do tréningů

Nic tolik nemotivuje do cvičení, jak ... když za ně utratíš své těžce vydělané peníze. Pokud se chceme ujistit, že budeme cvičit, ale bohužel naše míra motivace je překvapivě nízká, kupme si časově omezenou permanentku do posilovny nebo využijme služeb osobního trenéra. Stojí za to opatřit si profesionální vybavení na tréningy. Existuje vysoká pravděpodobnost, že utracené peníze nás budou motivovat k tomu, abychom nevynechali žádný tréning, za který jsme koneckonců museli draze zaplatit.

2. Stanov si cíl

Před tréningem zvažme přesně důvod, proč s ním chceme vůbec začít. Po odpovědi na tuto klíčovou otázku si zkusme představit ve své mysli okamžik, kdy se nám daří zvoleného cíle dosáhnout. Měli bychom si rovněž zapsat náš cíl a s ním spjaté asociace a pocity, abychom se mohli na tyto poznámky podívat v době, kdy nás motivace pomalu opouští.

3. Přizvi si ke cvičení přátele

Nic nemotivuje ke cvičení tolik jak milá společnost. Poté se dokonce tvrdý trénink stává snadnějším, i když za normálních okolností bychom nebyli ochotni se mu sami postavit. Proto, chceme-li efektivně spalovat kalorie nebo si zlepšit postavu, nezapomínejme vzít sebou na skupinové tréningy nebo do posilovny alespoň jednoho kamaráda.

4. Zapni si hudbu

Motivující vliv hudby na organismus byl potvrzen vědecky. Proto, když nemůžeme posbírat síly na to, abychom navštívili posilovnu nebo si šli zaběhat, měli bychom si pustit motivační hudební mix, nejlépe se stejně motivujícím textem, který můžeme úspěšně najít dokonce i na internetu.