Aerobická 6 Weidera - způsob na pěkné bříško

Aerobická 6 Weidera - způsob na pěkné bříško

Poznej skutečný způsob na ideálně formované bříško! Pokud je vaším snem mít ploché a svalovité bříško, vsaďte na aerobickou 6 Weidera!

Není to nic jioného, než sestava cviků, které pomáhají tvarovat a posílit svaly břicha. Jak sám název napovídá, cvikú je šest. Potíž je v jejich provedení, cvičit bez přerušení a uvolnění břišních svalů, což není snadné. V každém z cvičení se zastavíme na tři sekundy v době největšího svalového napětí. Chceme-li být upřímný, aerobická 6 Weider vyžaduje procvičování a velké odhodlání a praxe, aby se mohli plnit přesně a hladce. Vezměte prosím na vědomí, žeje nutno provádět všechna cvičení, jejichž podrobný popis je uveden níže, na rovném povrchu.


Cvik č. 1

Lehněte si na záda. Klaďte ruce podél trupu. Zvedněte hruď tak, aby oddělit oblast bederní části od země. Zvedněte nohy pokrčené v kolenech o 90 stupňů směrem nahoru, dokud stehno nevytvoří rovný úhel s ledvinovou částí těla. V tomto okamžiku chyťte kolena a držte je na 3 sekundy. Vraťe sedo polohy v lehu s obníženým hrudníkem a opakujte cvičení s druhou nohou.
 

Cvik č. 2

Cvik je analogický do popředního, s tím rozdílem, že během jeho vykonání podneseme obě nohy najednou.

Cvik č. 3

Cvičení je skoro stejné jako u 1 s tím rozdílem, že ruce, místo uložení podél trupu, zapleteme prstami za krkem.

Cvik č. 4

Spojením cviků 2 a 3, během vykonání cvičení, uneseme obě nohy a ruce zaplétáme za krkem.

Cvik č. 5

Ruce zůstanou zapletené za krkem. Podneseme hrudník. Podneseme na změnu jednou jednu, po druhé druhou nohu, tak , jak ve cvičení 1 a 3. V tomto případě ale nezastavujeme nohy během maksymálního svalového napětí svalů, ale snažíme se udělat kolo - nůžky. Nohy změníme okolo 15 x.

Cvik č. 6
Podneseme hrudní koš a obě narovnané nohy. Přidržíme na 3 sekundy.